Rimmel Magnif' Eyes paleta sjenila + swatchevi i look | Marija Nicole

Prije tjedan dana Rimmel mi je velikodušno poslao paketić svojih proizvoda na testiranje među kojima se našla i ova paletica. Ne moram objasniti da sam, kao prava šminkoholičarka, bila oduševljena i jedva dočekala igranje i testiranje. Danas vam donosim svoje mišljenje o paleti, swatcheve, kao i jedan look kojeg sam napravila koristeći ju.


Paleta je veličine otvorene šake, vrlo je kompaktna i lijepo napravljena. Jako mi se sviđa pakiranje jer je kvalitetno i možete biti sigurni da se neće neočekivano otvoriti kao što se to zna dogoditi s nekim paletama. Sastoji se od 8 sjenila od kojih su 2 mat (sivkasta i crno-plava nijansa) i 6 shimmer nijansi. Sjenila i kistić su prekriveni zaštitnom folijom, a na poleđini ćete naći i lijepo ogledalo koje sam skrila zbog blica, no svakako je pohvalno što dolazi u pakiranju. 
Što se tiče odabira boja, jako mi se sviđaju jer su idealne za bilo kakav smokey look ili lagani dnevni look. Jedino što mi fali je jedna lijepa breskvasto-smećkasta nijansa koju bih koristila u pregibu kao tranziciju. 

 
SWATCHEVI
Što se tiče swatcheva, s nekima sam više zadovoljna s nekima malo manje. Primjerice prve tri nijanse su vrlo slabo pigmentirane, ali se na očima jako lijepo presijavaju. Ja bi ih koristila kao highlight ispod obrve ili kao highlight u unutarnjem kutu oka. No zato su ostale nijanse jako lijepo pigmentirane, osobito ove shimmery zlatna, ljubičasta i plava. Mat nijanse su također jako lijepo pigmentirane i lako se blendaju. Ono na što vas svakako moram upozoriti, to je da se sve nijanse jaako puno truse, što znači da ćete imati šljokica posvuda kada kistić umočite u paletu. No, dobro, nije to takav grijeh :)


MOJE MIŠLJENJE
Paletica je prema mome mišljenu vrlo dobre kvalitete. Sjenila se lako bledaju i zbilja sam lako postigla look kojeg ćete vidjeti na kraju posta. Osobito mi se sviđaju posljednjih 5 nijansi, dok sam prve tri koristila ispod obrve i kao highlight. Moram napomenuti da se svim sjenilima intenzitet maksimalno pojača ako koristite mokri kistić, tada ona postaju KABUM :) Sjenila ne blijede na kapku tijekom dana, već ostaju postojana dok ih sami ne odlučite skinuti. Voljela bih da postoji još jedna mat smećkasta nijansa i da se nijanse malo manje truse, ali sve u svemu, jako lijepa i kompaktna paletica. 
Ocjena 4/5

LOOK
P.S. Ovaj čitavi look s korištenim proizvodima stiže u sljedećem postu, so stay tuned ;) 



Kako vam se sviđa ova paletica? Imate li vi koju Rimmel paletu?

CONVERSATION

11 komentari:

Slobodno komentiraj :)